Geraardsbergen - Ste. Geneviève - Reisverslag uit Geraardsbergen, België van Marianne & Clemens Ham - WaarBenJij.nu Geraardsbergen - Ste. Geneviève - Reisverslag uit Geraardsbergen, België van Marianne & Clemens Ham - WaarBenJij.nu

Geraardsbergen - Ste. Geneviève

Blijf op de hoogte en volg Marianne & Clemens

09 Mei 2014 | België, Geraardsbergen

Geraardsbergen ligt alweer een stuk achter ons. De dagen vliegen om terwijl we eigenlijk alleen maar bezig zijn in een steeds terugkerend ritme van opstaan, tassen inpakken, fietsen, nadenken over de spullen voor de picknick, picknicken, fietsen, een biertje bij aankomst, dagboeken bijwerken, dineren en slapen. Zo simpel kan het leven zijn

• 10 Mei 2014 - 11:15

Reind En Corine:

Hoi Marianne en Clemens,

Wij begrijpen dat de dagen omvliegen.....jullie zijn ook zo druk, geniet er wel van hoor!!!
    We vinden het leuk om regelmatig iets van jullie te horen/lezen.

Heel veel plezier

• 10 Mei 2014 - 16:00

Reind En Corine:

De laatste regel kwam niet mee